Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van harmien bonte - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van harmien bonte - WaarBenJij.nu

Lima

Door: harmienbonte

Blijf op de hoogte en volg harmien

27 September 2010 | Peru, Lima

Nog één keer dan!

Lief jullie reacties!!
Enne, ik weet het goed gemaakt. Ik vind het ontzettend rot voor jullie dat je het de komende tijd zonder reisverslagen moet gaan doen.
Ik ga vanaf volgend jaar gewoon twee keer per jaar een maand op pad en als "tegenprestatie"
zal ik jullie dan weer schrijven! Deal?

We zijn in Lima en dat is een beetje een afknapper. Een kleredrukke smerige en donkere stad. Zo willen we de vakantie niet afsluiten. Daarom gaan we morgen naar een stad buiten Lima. We hebben nu al zoveel ruines gezien, er kan er nog wel één bij :) We rijden net zolang door met de bus totdat we de zon zien.


We spreken elkaar!!

Liefs, Harmien





  • 28 September 2010 - 16:41

    Annelies:

    Haha, goede voornemens en ik ga mijn voordeel ermee doen. Want een betere reisgids kan ik me niet wensen.
    Ik hoop je snel te zien lekker foto's kijken en kletsen

    Liefs Annelies

  • 29 September 2010 - 09:24

    Stans:

    Ja Lima, i know, is wel een afknapper na zoveel schoons wat je meegemaakt hebt. Tja 2 keer per jaar op vakantie met mooie verhalen als ze dan ook nog je reisgeld betalen dan zit je helemaal goed.Lieve mensen nogmaals een goede reis terug en tot gauw!
    stans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2010

vliegveld lima

27 September 2010

Lima

26 September 2010

Machu Picchu

22 September 2010

cusco

19 September 2010

cusco en zo
harmien

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 27158

Voorgaande reizen:

03 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Thailand/Myanmar

05 September 2010 - 30 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: