Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van harmien bonte - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van harmien bonte - WaarBenJij.nu

Lima

Door: harmienbonte

Blijf op de hoogte en volg harmien

27 September 2010 | Peru, Lima

Nog één keer dan!

Lief jullie reacties!!
Enne, ik weet het goed gemaakt. Ik vind het ontzettend rot voor jullie dat je het de komende tijd zonder reisverslagen moet gaan doen.
Ik ga vanaf volgend jaar gewoon twee keer per jaar een maand op pad en als "tegenprestatie"
zal ik jullie dan weer schrijven! Deal?

We zijn in Lima en dat is een beetje een afknapper. Een kleredrukke smerige en donkere stad. Zo willen we de vakantie niet afsluiten. Daarom gaan we morgen naar een stad buiten Lima. We hebben nu al zoveel ruines gezien, er kan er nog wel één bij :) We rijden net zolang door met de bus totdat we de zon zien.

We spreken elkaar!!

Liefs, Harmien

• 28 September 2010 - 16:41

Annelies:

Haha, goede voornemens en ik ga mijn voordeel ermee doen. Want een betere reisgids kan ik me niet wensen.
    Ik hoop je snel te zien lekker foto's kijken en kletsen

Liefs Annelies

• 29 September 2010 - 09:24

Stans:

Ja Lima, i know, is wel een afknapper na zoveel schoons wat je meegemaakt hebt. Tja 2 keer per jaar op vakantie met mooie verhalen als ze dan ook nog je reisgeld betalen dan zit je helemaal goed.Lieve mensen nogmaals een goede reis terug en tot gauw!
    stans.