In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van harmien bonte - WaarBenJij.nu In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van harmien bonte - WaarBenJij.nu

In Bangkok

Door: ikkuh

Blijf op de hoogte en volg harmien

04 Mei 2016 | Thailand, Bangkok

Hey hallootjes...ik ben heel erg aangekomen Henny!:-)
Prima vlucht gehad en "mister Sawat" heeft me keurig naar het hotel gebracht. Het is hier lekker warm en ook wat benauwd maar over dat laatste
ga ik natuurlijk niet zeiken:-)
Ik was door een aantal mensen gewaarschuwd dat je op moest passen dat je niet teveel betaalt aan de taxichauffeur. (Echte nederlanders hè:-)maar toch bedankt voor de tip. Ik heb op t vliegveld bij de security gevraagd waar ik n soort taxikaartje kon halen. Ergens buiten stond een mannetje klaar die me n papiertje in mn handen drukte waar taxi number six opstond. Vervolgens naar n paal gelopen en gewacht op de taxi. Volgens mij ben ik niet bedonderd.
Bangkok heeft bijna 10 miljoen inwoners en op de plek waar Bangkok is gebouwd was ongeveer 50 jaar geleden boerengrond. Ik dacht al "Wat ruik ik toch."
Vanmiddag ben ik met de taxi naar Chinatown geweest en morgen maak ik verder kennis met Bangkok op de fiets. Ik ben heel benieuwd. Ik ga nu lekker douchen, lezen en slapen (in die volgorde:-)
Dag lieve allemaal. Nog bedankt voor al jullie lieve wensen! Ik ga er een mooie reis van maken♡

  • 04 Mei 2016 - 16:15

    Annita Bonte:

    Hey zus

    Wel jammer dat je nu al bent aangekomen;-)maar det fiets ie dr mun we weer of:-)
    Ga er heel erg van genieten!!!!!!
    Even geen steunkousen of zuster Hermiene ik heb zo'n piene,de pijn zit in de rug en komt steeds terug.
    Nee even alleen maar quality-time voor jezelf.Ja in n'Ham proat ze ok we over de grenze.En over die boerengrond,zo ziet het er in Den Ham nog steeds uit 50 jaar verder zeg maar......
    Lieve zus het ga je super goed!!!!!!!Hele dikke kus Annita

  • 04 Mei 2016 - 17:06

    Stans:

    Lieve zus

    Chinatown? Je bent toch in Thailand?( grapje) lijkt me bijzonder om te zien.
    Fietsen in Bangkok, leuk en ook heel druk, doe maar voorzichtig. Had je dat in Nederland geregeld? Ik ben benieuwd je ziet wel alles beter dan vanuit de taxi.
    Liefs, Stans

  • 05 Mei 2016 - 09:59

    Martine:

    He Harmieneke, fijn dat je goed aangekomen bent. En al weer een leuk eerste rreisverslag.
    Lekker genieten!xxxx

  • 05 Mei 2016 - 23:00

    Marian:

    fijn dat je heeljuids over bent. We zaten vandaag met Eric, Lies en Theo in de tuin en vroegen ons af of je al op de fiets zat. dat is volgens ons vandaag gebeurd, have fun! kus van O&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

harmien

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 27105

Voorgaande reizen:

03 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Thailand/Myanmar

05 September 2010 - 30 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: